Ліга політологів-міжнародників "ДИПКОРПУС"
Форма входу
Ліга на зв'язку!
Долучайтеся у соцмережах!




Праздники сегодня
 
 
"UNIVERSAL ASSISTANCE": юридичний захист прав моряків, бізнесменів, туристів закордоном
 
Морський Інформаційний портал
 
Категорії розділу
Новини Ліги "ДИПКОРПУС" [447]
Стажування [222]
Конференції, семінари, тренінги [710]
Повідомлення [361]
Конкурси та вікторини [281]
Гранти, фінансування [181]
Опитування [15]
Вакансії [29]
Волонтаріат [6]
ФОТОконкурси [58]
Освіта, навчання [54]
День Європи - Маріуполь - 2010 [12]
Дайджест "ДИПКОРПУС-ІНФОРМ" [117]
Громадська рада МЗС [13]
Відомості про роботу Громадської ради при Міністерстві закордонних справ України. Ліга "ДИПКОРПУС" є членом Громадської ради від 2008 року.
Пошук
Календар
«  Березень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Як вам подобається дизай сайту?
Всього відповідей: 228
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
League "DIPCORPUS"
political science and international relations expert community
+38 (096) 442-53-37
+38 (097) 368-17-59
+38 (097) 380-64-86 
web: www.dipcorpus.at.ua
e-mail: dipcorpus@ukr.net




Неділя, 26.03.2017, 16:50
Головна » 2009 » Березень » 24 » Що дає для України досвід вибрчої кампанії Барака Обами?
22:26
Що дає для України досвід вибрчої кампанії Барака Обами?
Ганна Миколаївна Базіло, керуюча справами Київського департаменту Ліги "ДИПКОРПУС" ділиться враженнями про нові методи роботи політиків із суспільством за наслідками участі у круглому столі на тему «Використання нових медіа технологій для заохочення активності громадськості в соціальному та політичному житті держави».
Круглий стіл відбувся у Відділі преси, освіти та культури Посольства США 23 березня 2009 р. Інформаційний департамент Ліги "ДИПКОРПУС" скористався щасливою нагодою розпитати про подробиці Ганну Миколаївну.

Який привід забрав таку шановну аудиторію?

Круглий стіл проводився  у рамках програми «Запрошений фахівець», і вякості основного доповідача виступав Джо Роспарс, що зараз мандрує країнами у рамках світового турне.
Джо Роспарс є засновником компанії Blue State Digital (www.bluestatedigital.com), яка розробляє Інтернет сторінки та стратегії проведення он-лайн кампаній для того, щоб стимулювати активність навколо питання, кандидата, продукту або послуги. Він з січня 2007 року працював медіа директором передвиборчої президентської кампанії Барака Обами. Його компанія здійснювала он-лайн збір коштів, залучення електорату та проекти взаємодії громадян через сайт www.BarackObama.com, що надало імпульс для успіху Президента Обами в історичній кампанії 2008 року.

Новітні електоральні технології так цікавлять укарїнський політикум?

Судячи з переліку гостей круглого столу, серед яких були народні депутати Борис Тарасюк, Наталія Королевська, Тарас Стецьків, Микола Катеринчук, Олександр Волинец, представники Національного інституту демократії (США) та україно-американської Програми сприяння парламенту України, усі вони адекватно сприймають важливість інтернет-техноголій та новітніх ресурсів у сучасних передвиборчих перегонах.

Що ж повідав Джо Роспарс?

Джо в усіх деталях розкрив концепцію так званої NEW MEDIA CAPMAING Барака Обами. Не дивно, що Обама одержав заслужену перемогу, адже цьому передувала клопітка праця, суттю якої був унікальний підхід до роботи з виборцями.
Обама сам вибудував стосунки з якомога більшою кількістю співробітників свого штабу, вони ж, у свою чергу, будували особисті стосунки з електоратом.
 
Тобто Барак дав змогу відчути і агітаторам і виборцям не "гвинтиками" у великій виборчій машині, а повноцінними учасниками захоплюючих перегонів?

Саме так! З одного боку велика увага була приділена рекламі у таких сучасних персоналізованих засобах спілкування з виборцями, як інтернет-чати, блоги. Ба, навіть понад 2000 роликів, розміщених на www.YouTube.com та інших ресурсах зробили свою справу.
З другого боку інноваційність полягала у тому, що героями таких рекламних роликів був не Обама-політик, а його команда, люди, що підтримують позицію Барака.
Таким чином, у населення сформувалося враження не про самодостатнього глянцевого лідера з екрану, а про потужну силу, що близька для людей, відкрита,а отже спроможна визначати та втілювати потреби народу.

Напевно, такий підхід сприяв і організаційній частині роботи штабу під час виборів?

Маєте рацію - Обама проголосив трьома принципами рекламної кампанії прозорість (щодо джерел фінансування), аутентичність людей (реклані ролики були переповнені буденними робочими сценами штабу, замість голівудських посмішок спеціально підібраних акторів), залучення мас звичайних виборців.
У свою чергу, американці відчули себе потрібними такому кандидту в президенти...потрібними не лише в момент голосування, а й під час виборчої кампанії. У штабах та через мережу Інтернет майже 13 млн. чоловік зареєструвалися як волонтери кампанії Обами.
Активно ішов і збір коштів на рекламу виборчої кампанії, інші оперативні потреби. Збирали в основному по 5-10 долл.
Не обійшлося і без надкреативу - розіграшу сеерд жертводавців суперпризу - вечері з Обамою. Щомісяця 4 щасливі шанувальники кандидата, що вкладали 5-10 долл. до скарбнички партії могли виграти зустріч з Обамою.
В контексті загальної ідеї кампанії, ключовим тут було не висвітлення чеснот та обіцянок Обами,а ненав'язливі розповіді про учасників та переможців...розіграшу вечері з кандидатом!

Так, команда Обами сповна скористалася інноваційними первагами агітації. Що ж далі?

Перемога на виборах - лишень початок. Нині ідеї NEW MEDIA CAPMAING втілюються у роботі чиновничого апарату Білого дому у Вашитнгтоні, в перспективі - розповсюдження досвіду по вертикалі та горизонталі влади.

Категорія: Новини Ліги "ДИПКОРПУС" | Переглядів: 395 | Додав: dipcorpus | Рейтинг: 0.0/0

Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz
Підпишіться на информаційно-ресурсну розсилку "ДИПКОРПУС-ІНФОРМ"
Адреса Вашої електронної пошти: Перейти у цю групу