Ліга політологів-міжнародників "ДИПКОРПУС"
Форма входу
Ліга на зв'язку!
Долучайтеся у соцмережах!




Праздники сегодня
 
 
"UNIVERSAL ASSISTANCE": юридичний захист прав моряків, бізнесменів, туристів закордоном
 
Морський Інформаційний портал
 
Категорії розділу
Новини Ліги "ДИПКОРПУС" [447]
Стажування [222]
Конференції, семінари, тренінги [710]
Повідомлення [361]
Конкурси та вікторини [281]
Гранти, фінансування [181]
Опитування [15]
Вакансії [29]
Волонтаріат [6]
ФОТОконкурси [58]
Освіта, навчання [54]
День Європи - Маріуполь - 2010 [12]
Дайджест "ДИПКОРПУС-ІНФОРМ" [117]
Громадська рада МЗС [13]
Відомості про роботу Громадської ради при Міністерстві закордонних справ України. Ліга "ДИПКОРПУС" є членом Громадської ради від 2008 року.
Пошук
Календар
«  Вересень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Наше опитування
Як вам подобається дизай сайту?
Всього відповідей: 228
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
League "DIPCORPUS"
political science and international relations expert community
+38 (096) 442-53-37
+38 (097) 368-17-59
+38 (097) 380-64-86 
web: www.dipcorpus.at.ua
e-mail: dipcorpus@ukr.net




Неділя, 26.03.2017, 14:59
Головна » 2009 » Вересень » 1 » Ґрантова програма підтримки незалежних місцевих газет у Cхідній та Південній Україні
22:52
Ґрантова програма підтримки незалежних місцевих газет у Cхідній та Південній Україні

Східноєвропейський демократичний центр (East European Democratic Centre - EEDC, Варшава) спільно з Інститутом розвитку регіональної преси (ІРРП, Київ) оголошує грантовий конкурс для видавців незалежної місцевої преси. Конкурс організовано за фінансової підтримки Національного фонду демократії (The National Endowment for Democracy, Вашингтон)
Мета конкурсу – сприяти поширенню доступу мешканців Східної і Південної України до незалежної місцевої інформації, а саме через:
- зміцнення місцевої газети як інструменту інформування місцевого читача про події на території її розповсюдження,
- зміцнення ролі місцевої приватної преси як інструменту інтеграції місцевої громади, формування громадської думки і контролю за діями органів місцевої влади і політиків,
- зміцнення місцевої приватної преси як бізнесу, покращення її позиції на місцевому ринку преси, зростання її прибутків через збільшення продажу накладу і реклами,
- зміцнення приватних газет як видавничих компаній; покращення роботи конкретного відділу в газеті (розповсюдження, реклами, просування, дизайну і т.д.).

Отже, в рамках запропонованого проекту газета може попрацювати над покращенням власного редакційного змісту, що передовсім очікується від газет більш рекламного характеру, а також над зміцненням своєї видавничої частини.

Проект, який редакція може подати у пропозиції, мусить бути таким, який розвиває газету і покращує її як продукт або зміцнює її як видавництво/підприємство.

Хто може подавати проект

Проекти можуть подавати видавці/власники лише приватних газет або газет громадських організацій.

Не приймаються проекти від газет державної або комунальної форми власності будь-якого рівня органів влади, а також проекти від газет, видавцем яких є політична партія. Не підтримуються газети, видавцем яких є підприємство/підприємець, головний бізнес якого не пов’язаний із галуззю інформації, поліграфії, реклами або іншими засобами ЗМІ, й газета може служити інструментом реклами продукту цієї фірми і впливу фірми на місцевих споживачів.

Газета повинна являти собою журналістський інформаційний продукт, мати місцевий інформаційний контент, не бути Інтернет-дайджестом. Газети суто рекламного характеру можуть бути підтримані лише тоді, якщо в рамках проекту вони планують збільшити журналістський контент і розвинути інформаційну частину своєї газети.

Газета, яка підтримується, повинна продаватися як продукт на ринку, а не розповсюджуватися безкоштовно. Тільки у випадку безкоштовного додатку до газети, яка продається, функція якого – розширити продукт, що продається, цей принцип не буде братися до уваги.

Газета повинна стабільно функціонувати на ринку до подання проекту принаймні рік і виходити не менше 1 разу на тиждень. Конкурс не фінансує старт-ап газети.

Видавці, які видають більш ніж одну газету місцевого характеру (наприклад видають дві окремі газети на різні райони чи міста) можуть подавати 2 окремих проекти від різних газет.

Що можна фінансувати в рамках проекту:

В рамках проекту можна фінансувати будь-які витрати, які потрібні для реалізації даного проекту:
- фінансування ставки співробітника, збільшення гонорарного фонду в рамках якогось відділу за - умови, що це потрібно для створення або розвитку даного відділу,
- обладнання, меблі, стойки, рекламні стенди і т.д.
- комп’ютерні програми,
- типографські витрати, папір,
- кошти на поїздки, необхідні для реалізації проекту,
-курси, підготовка, семінари, потрібні для співробітників редакції.
 

Не можна фінансувати придбання і ремонт приміщення, придбання машини, призів або будь-які блага індивідуальних осіб, кошти, які не пов’язані з реалізацією проекту.

Процедура подачі проектів.


Газети можуть подавати проекти на суми до 2,5 тис. доларів США.

Проекти повинні подаватися як у друкованому, так і в електронному вигляді. Проекти повинні відповідати всім формальним вимогам і мати всі додатки, описані нижче.

Заявку в електронному вигляді просимо надсилати на адресу jchanilo@eedc.org.pl.Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script Заявку у друкованому вигляді просимо надсилати на адресу: Інститут розвитку регіональної преси, Печерський узвіз 3, офіс 404 Київ, 01601, Україна

 
Проекти слід подавати до 15 вересня 2009 року.

Результати конкурсу будуть оголошені до 30 вересня 2009 року.

Підписання грантових угод та передача коштів відбудеться після проголошення результатів конкурсу.

Звіт про виконання проекту має бути поданий не пізніше ніж через місяць після закінчення реалізації проекту.
 

До проекту слід додати такі документи:
 
-- свідоцтво про реєстрацію газети,
-- документ, який показує, хто є власником або хто має право представляти власника
-- письмове доручення, підписане власником на людину, яка буде відповідальна за контакти з EEDC і за реалізацію проекту,
-- три різні випуски газети (принаймні один за липень 2009 року і один з останніх номерів).

Формат проекту:


I. Опис газети
 
1. Назва газети
2. адреса редакції
3. телефони, e-mail, Web-сайт
4. ім’я та прізвище головного редактора
5. об’єм і формат газети
6. періодичність
7. тираж
8. ціна газети
9. територія розповсюдження
10. форми розповсюдження – який відсоток тиражу (передплата, кіоски союздруку, приватні 11. кіоски/магазини, власна мережа продавців, пошта, інші)
12. кількість співробітників газети/ кількість журналістів штатних/ позаштатних
13. відділи редакції газети
14. комерційні відділи видавництва, якщо воно становить інтегральну частину газети
15. чи газета має власне приміщення/ приміщення власника/ орендує приміщення
16. колір
17. друкарня, де друкується
18. долі доходів від продажу накладу і від реклами
19. контент (зміст) газети (головні сторінки)
20. власник/видавець газети
21. представник/директор фірми (коли видавцем є фірма)
22. адреса видавця (коли це юридична особа)
23. телефон, e-mail видавця
24. характер фірми видавця – види комерційної діяльності
25. інші друковані періодичні видання цього видавця: назва, характер видання, тираж, 26. періодичність
27. чи видавець має власну друкарню, чи друкує газету у власній друкарні
28. чи видавець має інші медіа-бізнеси: рекламне агентство, радіо FM, телебачення і т.д.

II. Описання проекту
 
а) Назва газети, яка подає проект
б) особа відповідальна за реалізацію проекту
в) телефон, e-mail відповідальної особи
г) мета проекту:

- що газета хоче досягнути через реалізацію проекту

- що проект розвине/покращить в газеті

- мета повинна відповідати одній з цілей грантового конкурсу, описаних вище

- як проект відповідає/становить частину ширшої концепції розвитку газети
заходи в проекті

- які дії будуть реалізуватися в рамках проекту. Описати на скільки можливо поетапно

- період реалізації проекту (не більше 12 місяців)

- плановані результати (покращення дизайну газети/покращення змісту/збільшення продажу/покращення організації праці в редакції/видавництві/збільшення прибутків – на скільки відсотків/ і т.д.)

- бюджет проекту (в доларах)

- копія бізнес-плану газети на наступні 2-5 років.

 
Адреса:

Східноєвропейський демократичний центр – EEDC
вул. Нови Свят 23/25 офіс 30
00-029 Варшава
Польща

 
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
00-029 Warszawa; ul. Nowy Świat 23/25 lok. 30 Polska

 

тел./факс (+4822)847 20 74, 357 52 00, 852 12 85
e-mail jchanilo@eedc.org.pl  
www.eedc.org.pl

координатор проекту: Йоанна Ханіло

 
Джерело: http://ukrprostir.net/index.php?option=com_content&task=view&id=344&Itemid=42

Категорія: Гранти, фінансування | Переглядів: 646 | Додав: dipcorpus | Рейтинг: 0.0/0

Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz
Підпишіться на информаційно-ресурсну розсилку "ДИПКОРПУС-ІНФОРМ"
Адреса Вашої електронної пошти: Перейти у цю групу