Головна » 2011 » Листопад » 17 » Висновки та пропозиції представника Секретаріату Ліги "ДИПКОРПУС" Антона Писаренка до проекту Концепції програми позитивного іміджу України
09:55
Висновки та пропозиції представника Секретаріату Ліги "ДИПКОРПУС" Антона Писаренка до проекту Концепції програми позитивного іміджу України
 Пропонуємо до Вашої уваги експертні висновки спеціаліста Секретаріату Маріупольської штаб-квартири Ліги "ДИПКОРПУС" Антона Миколайовича Писаренка щодо проекту Концепції Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на 2012-2014 роки.
Нагадаємо, що їх презентація запланована 17 листопада 2011 року під час Круглого стіл на тему «Стратегія іміджевої політики України», у ході якого планується обговорення проекту Концепції Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на 2012-2014 роки.
 

ЩОДО ПРОЕКТУ КОНЦЕПЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА 2012-2014 РР.


Цей проект, безсумнівно, є свідченням позитивних змін у розумінні шляхів реалізації національних інтересів України на міжнародному рівні. Створення проекту Концепції Державної цільової програми формування позитивного іміджу України на 2012-2014 рр. ознаменувало прагнення МЗС України перейти на якісно новий рівень проведення інформаційної політики, використовуючи професійний підхід у вирішенні проблеми недостатньої представленості України у міжнародному інформаційному просторі.
 
Для деталізації шляхів і способів розв’язання проблеми очевидною є необхідність залучення відповідних спеціалістів в галузі реклами та піару, аналітиків та закордонних центрів соціологічних досліджень задля створення стратегії та визначення ступеня ефективності її реалізації.
 

Формування позитивного іміджу України включає в себе формування позитивного економічного та культурного іміджу. Для визначення шляхів формування позитивного економічного іміджу України необхідним є залучення економічних експертів для визначення пріоритетних та перспективних напрямків економічного розвитку держави на 2012-2014 рр., реклама цих напрямків та інформування світового суспільства про сприятливий інвестиційний клімат в Україні в рамках проведення інформаційної кампанії задля формування позитивного іміджу України.
 

Стосовно шляхів формування позитивного культурного іміджу України.
Поряд із проблемою недостатньої популярності української культури і недостатньої кількості інформації закордоном про Україну взагалі, однією з найважливіших цілей держави в галузі культури є творення позитивного туристичного іміджу України.
 

Можливі шляхи вирішення проблем пов’язаних із формуванням позитивного культурного іміджу України:
• створення якісних електронних ресурсів, де буде розміщено інформацію про туристичні місця України; доступність цих ресурсів різними мовами;
• запровадження навчально-ознайомчих візитів до України для іноземної молоді;
• залучення регіональних та місцевих культурних закладів задля створення туристичних інформаційних центрів;
• популяризація української сучасної культури: сучасних українських пісень, літературних творів, фільмів тощо;
• підтримка проектів громадських та неурядових організацій, що направлені на популяризацію України за кордоном.
 

Також слід зазначити, що виконання програми потребує здійснення контролю за цільовим використанням коштів, що передбачені у Державному бюджеті України для фінансування програми.
Категорія: Новини Ліги "ДИПКОРПУС" | Переглядів: 693 | Додав: dipcorpus | Рейтинг: 0.0/0