09:55 Висновки та пропозиції представника Секретаріату Ліги "ДИПКОРПУС" Антона Писаренка до проекту Концепції програми позитивного іміджу України | |
Пропонуємо до Вашої уваги експертні висновки спеціаліста Секретаріату Маріупольської штаб-квартири Ліги "ДИПКОРПУС" Антона Миколайовича Писаренка щодо проекту Концепції Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на 2012-2014 роки.
Нагадаємо, що їх презентація запланована 17 листопада 2011 року під час Круглого стіл на тему «Стратегія іміджевої політики України», у ході якого планується обговорення проекту Концепції Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на 2012-2014 роки.
ЩОДО ПРОЕКТУ КОНЦЕПЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА 2012-2014 РР. Цей проект, безсумнівно, є свідченням позитивних змін у розумінні шляхів реалізації національних інтересів України на міжнародному рівні. Створення проекту Концепції Державної цільової програми формування позитивного іміджу України на 2012-2014 рр. ознаменувало прагнення МЗС України перейти на якісно новий рівень проведення інформаційної політики, використовуючи професійний підхід у вирішенні проблеми недостатньої представленості України у міжнародному інформаційному просторі. Для деталізації шляхів і способів розв’язання проблеми очевидною є необхідність залучення відповідних спеціалістів в галузі реклами та піару, аналітиків та закордонних центрів соціологічних досліджень задля створення стратегії та визначення ступеня ефективності її реалізації.
Формування позитивного іміджу України включає в себе формування позитивного економічного та культурного іміджу. Для визначення шляхів формування позитивного економічного іміджу України необхідним є залучення економічних експертів для визначення пріоритетних та перспективних напрямків економічного розвитку держави на 2012-2014 рр., реклама цих напрямків та інформування світового суспільства про сприятливий інвестиційний клімат в Україні в рамках проведення інформаційної кампанії задля формування позитивного іміджу України. Стосовно шляхів формування позитивного культурного іміджу України. Поряд із проблемою недостатньої популярності української культури і недостатньої кількості інформації закордоном про Україну взагалі, однією з найважливіших цілей держави в галузі культури є творення позитивного туристичного іміджу України. Можливі шляхи вирішення проблем пов’язаних із формуванням позитивного культурного іміджу України: • створення якісних електронних ресурсів, де буде розміщено інформацію про туристичні місця України; доступність цих ресурсів різними мовами; • запровадження навчально-ознайомчих візитів до України для іноземної молоді; • залучення регіональних та місцевих культурних закладів задля створення туристичних інформаційних центрів; • популяризація української сучасної культури: сучасних українських пісень, літературних творів, фільмів тощо; • підтримка проектів громадських та неурядових організацій, що направлені на популяризацію України за кордоном. Також слід зазначити, що виконання програми потребує здійснення контролю за цільовим використанням коштів, що передбачені у Державному бюджеті України для фінансування програми. | |
|