Головна » 2009 » Лютий » 25 » Конкурс на кращий аналітичний матеріал з висвітлення теми соціальної відповідальності бізнесу в Україні
19:45
Конкурс на кращий аналітичний матеріал з висвітлення теми соціальної відповідальності бізнесу в Україні
Представництво ООН в Україні та мережа Глобального договору запрошує вас до участі у конкурсі на кращий аналітичний матеріал з висвітлення теми соціальної відповідальності бізнесу в Україні. У додатку ви зможете знайти детальний анонс конкурсу, а також форму заявки для участі в конкурсі.
Головна мета конкурсу: покращення висвітлення тематики соціальної відповідальності бізнесу в українських ЗМІ, збільшення обізнаності широких верств населення з питань корпоративного громадянства.
Прийняття робіт – до 30 квітня 2009 року включно (приймаються публікації в друкованих чи електронних ЗМІ з 1 січня 2009 року по 30 квітня 2009)

Підведення підсумків та оголошення результатів – не пізніше 15 травня 2009 року.

Учасники:  штатні та позаштатні кореспонденти друкованих та електронних засобів масової інформації.

Для участі в конкурсі необхідно надіслати:

·         відскановану заповнену заявку (див. додаток 1), роздруковану на бланку відповідного ЗМІ з підписами керівника та автора-журналіста

·         публікація в друкованих чи електронних ЗМІ з 1 січня 2009 року по 30 квітня 2009 у наступних форматах:

o        друковані матеріали — у відсканованому вигляді в форматі jpeg,

o        матеріали, розміщені на інформаційних Інтернет-ресурсах — у текстовому форматі .doc із зазначенням гіперпосилання пересилати електронною поштою у вкладеному файлі.

Електронні матеріали приймаються за адресою csr-media@un.org.ua.   

Оригінали та примірники публікацій можна надсилати поштою з 25 лютого 2009 року по 30 квітня 2009 року за адресою: Кловський узвіз 1, Київ 01021 з поміткою «Конкурс для журналістів».

Визначення переможців:

Конкурсні роботи будуть оцінюватися за такими критеріями:

  1. рівень дотримання журналістських стандартів, збалансованість матеріалу;
  2. рівень розкриття теми соціальної відповідальності бізнесу;
  3. адекватність та коректність викладення матеріалу;
  4. актуальність й ілюстративність матеріалу;
  5. наявність конкретних «життєвих історій»;
  6. оригінальність способу розкриття теми;
  7. відсутність ознак замовності матеріалу.

Переможців конкурсу визначає Журі у наступному складі:

·         Юлія НЕСТЕРЯК, заступник директора Інституту журналістики Київського національного університету імені Тарас Шевченка

·         Олексій ПОГОРЄЛОВ, генеральний директор Асоціації видавців періодичної преси

·         Ігор СЛЮСАРЕНКО, журналіст, 5-ий канал

·         Євген ФЕДЧЕНКО, директор Могилянської школи журналістики НаУКМА

·         Олександр ХАРЧЕНКО, головний редактор ІА «УНІАН»

·         Юлія ЩЕРБІНІНА, менеджер громадсько-приватних партнерств, Представництво ООН

Переможці конкурсу нагороджуються поїздкою на щорічний всесвітній форум мереж Глобального договору, який цього року відбудеться у Стамбулі (Туреччина), 9-10 червня 2009 року.

За детальнішою інформацією звертайтесь до Анни Данилюк, anna.danylyuk@un.org.ua.
 
Категорія: Конкурси та вікторини | Переглядів: 1989 | Додав: dipcorpus | Рейтинг: 0.0/0