22:26 Що дає для України досвід вибрчої кампанії Барака Обами? | |
Ганна Миколаївна Базіло, керуюча справами Київського департаменту Ліги "ДИПКОРПУС" ділиться враженнями про нові методи роботи політиків із суспільством за наслідками участі у круглому столі на тему «Використання нових медіа технологій для заохочення активності громадськості в соціальному та політичному житті держави».
Круглий стіл відбувся у Відділі преси, освіти та культури Посольства США 23 березня 2009 р. Інформаційний департамент Ліги "ДИПКОРПУС" скористався щасливою нагодою розпитати про подробиці Ганну Миколаївну.
Який привід забрав таку шановну аудиторію? Круглий стіл проводився у рамках програми «Запрошений фахівець», і вякості основного доповідача виступав Джо Роспарс, що зараз мандрує країнами у рамках світового турне. Новітні електоральні технології так цікавлять укарїнський політикум? Судячи з переліку гостей круглого столу, серед яких були народні депутати Борис Тарасюк, Наталія Королевська, Тарас Стецьків, Микола Катеринчук, Олександр Волинец, представники Національного інституту демократії (США) та україно-американської Програми сприяння парламенту України, усі вони адекватно сприймають важливість інтернет-техноголій та новітніх ресурсів у сучасних передвиборчих перегонах. Що ж повідав Джо Роспарс? Джо в усіх деталях розкрив концепцію так званої NEW MEDIA CAPMAING Барака Обами. Не дивно, що Обама одержав заслужену перемогу, адже цьому передувала клопітка праця, суттю якої був унікальний підхід до роботи з виборцями.
Обама сам вибудував стосунки з якомога більшою кількістю співробітників свого штабу, вони ж, у свою чергу, будували особисті стосунки з електоратом. Тобто Барак дав змогу відчути і агітаторам і виборцям не "гвинтиками" у великій виборчій машині, а повноцінними учасниками захоплюючих перегонів?
Саме так! З одного боку велика увага була приділена рекламі у таких сучасних персоналізованих засобах спілкування з виборцями, як інтернет-чати, блоги. Ба, навіть понад 2000 роликів, розміщених на www.YouTube.com та інших ресурсах зробили свою справу. Напевно, такий підхід сприяв і організаційній частині роботи штабу під час виборів? Маєте рацію - Обама проголосив трьома принципами рекламної кампанії прозорість (щодо джерел фінансування), аутентичність людей (реклані ролики були переповнені буденними робочими сценами штабу, замість голівудських посмішок спеціально підібраних акторів), залучення мас звичайних виборців. Так, команда Обами сповна скористалася інноваційними первагами агітації. Що ж далі? Перемога на виборах - лишень початок. Нині ідеї NEW MEDIA CAPMAING втілюються у роботі чиновничого апарату Білого дому у Вашитнгтоні, в перспективі - розповсюдження досвіду по вертикалі та горизонталі влади. | |
|