Головна » 2009 » Травень » 11 » СПІВПРАЦЯ ЗМІ З ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ: РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ АНАЛІТИКИ У ЗМІ
18:28
СПІВПРАЦЯ ЗМІ З ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ: РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ АНАЛІТИКИ У ЗМІ

Мета конкурсу: сприяти налагодженню співпраці ЗМІ з незалежними аналітичними центрами та громадськими експертами; підвищення якості та кількості аналітичних матеріалів у ЗМІ; стимулювання підготовки у ЗМІ якісних матеріалів щодо тематик, які належать до пріоритетів МФВ, а саме: судової та правової реформи, реформи пенітенціарної системи, створення системи безоплатної правової допомоги, забезпечення права на доступ до інформації та інших прав громадян, розвитку місцевого самоврядування та органів самоорганізації населення, реформи ЖКГ, забезпечення прозорості доходів у нафтогазовому секторі, створення системи електронного врядування, захисту прав нацменшин, міжетнічної толерантності, охорони громадського здоров’я, автономії університетів, контролю якості освіти, інклюзивної освіти, європейської інтеграції України, підвищення соціальної відповідальності журналістики, створення суспільного мовлення, роздержавлення ЗМІ та ін.

До участі запрошуються засоби масової інформації, недержавні аналітичні центри та громадські організації, що працюють у сфері ЗМІ.

Пріоритети конкурсу:

Передбачається надання фінансової підтримки проектним пропозиціям, що є спільними проектами ЗМІ та громадських організацій і спрямовані на створення рубрик, серій публікацій тощо на теми, пов’язані з інтересами громадянського суспільства та результатами діяльності неурядових організацій, а також на теми, що важливі та актуальні для населення відповідних регіонів тощо.

Крім того, фінансування може бути надане на підтримку проектів проведення тренінгів для журналістів та редакторів щодо аналізу державної політики, використання експертного потенціалу незалежних аналітичних центрів, специфіки висвітлення окремих тем, що належать до вказаних пріоритетів МФВ.

Очікується, що проектні пропозиції, подані на конкурс, крім іншого, передбачатимуть:

започаткування програм на телебаченні та радіо, рубрик в друкованих ЗМІ щодо діяльності та досягнень громадських організацій відповідного регіону;
залучення фахівців з незалежних аналітичних центрів до підготовки матеріалів та участі в аналітичних та інформаційних програмах, які висвітлюють життя регіону, його найважливіші проблеми;
поширення напрацювань громадських організацій та недержавних аналітичних центрів серед громадськості за допомогою ЗМІ;
проведення тренінгів для регіональних ЗМІ щодо використання потенціалу аналітичних центрів та специфіки висвітлення окремих суспільно важливих тем, а також тренінгів для представників громадських організацій щодо налагодження якісної взаємодії зі ЗМІ та комунікацій з громадськістю тощо.
Конкурс має переважно регіональну спрямованість.

Максимальна сума гранту: 10 000 доларів США.

Кінцевий термін подання проектів: 26 травня 2009 року.

Фінансування не надається прибутковим організаціям, політичним партіям, релігійним громадам і приватним (фізичним) особам.

Контактна інформація:

Віталій Замінус,
директор програми «Засоби масової інформації»
Міжнародний фонд «Відродження»
Тел: +38 (044) 491 95 00
Факс: +38 (044) 486 01 66
пров. Бехтерєвський 13а, к.15, м. Київ
Електронна адреса: zamnius@irf.kiev.ua
Інтернет–сторінка: www.irf.kiev.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Джерело: http://www.ccc.kiev.ua

Категорія: Гранти, фінансування | Переглядів: 919 | Додав: dipcorpus | Рейтинг: 0.0/0