Головна » 2009 » Жовтень » 2 » Посилюючи роль медіа в період президентської виборчої кампанії
08:10
Посилюючи роль медіа в період президентської виборчої кампанії
Проект посилення незалежних медіа в Україні «У-Медіа» компанії Інтерньюз Нетворк надасть підтримку діяльності медіа НУО в період президентської виборчої кампанії 2010 року додатково до поточної програмної діяльності.
Інтерньюз Нетворк запрошує медіа НУО до подання проектних заявок, що націлені на посилення потоку збалансованої передвиборчої інформації для громадян у всіх регіонах України з метою підвищити прозорість виборів та поінформовану участь громадян у виборчому процесі
Заявки мають зосередитись на наступному:
-- Поліпшення журналістських навичок та етичних стандартів.
-- Розробка об’єктивного та збалансованого планування змісту інформаційних програм та матеріалів, що доповнить зусилля інших донорів щодо освіти виборців (наприклад, соціальна реклама на ТВ/радіо, телевізійні дебати, розповсюдження друкованих освітніх матеріалів, вкладки до газет тощо).
-- Запровадження інноваційного медіа контенту «нового покоління», що дозволить обговорювати передвиборчі платформи кандидатів у традиційних ЗМІ та у нових медіа, й забезпечить відображення у цих платформах інтересів та очікувань виборців.
-- Надання юридичної підтримки журналістам та ЗМІ.
-- Інформування та освіта журналістів про їхні права та обов’язки в період виборчої кампанії (шляхом проведення тренінгів тощо).

Очікувані результати:

Українські ЗМІ та медіа НУО беруть активну участь в організації публічного обговорення проблем громадян та залучення кандидатів до постійного діалогу з вирішення актуальних проблем країни
Збільшення кількості та покращення якості висвітлення передвиборчої кампанії, що сприяє поданню збалансованої інформації про виборчі процеси, програми кандидатів та вирішення політичних питань, важливих для інтеграції України до Європи.
Посилення спроможності медіа виконувати роль спостерігачів у суспільстві за допомогою медіа моніторингу та інформування журналістів, редакторів та власників ЗМІ, що, в свою чергу, забезпечуватиме дотримання професійних стандартів журналістики під час виборчої кампанії.
Встановлення дієвих зв’язків та мереж між національними та регіональними ЗМІ, що сприятиме більш вільному медіа клімату (законодавчі, редакторські, етичні аспекти) в період передвиборчої кампанії та підтримка реформ з боку громадськості;
Підвищення поінформованої участі громадян у виборчій кампанії.
Рекомендуємо планувати проекти на період до 4 місяців враховуючи можливість проведення другого туру виборів. Сума гранту не перевищуватиме суми, що еквівалентна 30 000 доларів США. Всі гранти мають отримати погодження з боку АМР США та видаватимуться за умови наявності коштів.

Заявку потрібно надсилати на електронну адресу Сьюзан Фолгер: suefolger@internews.org та Енн Олсон: aolson@internews.org. Оцінка проектів відбудеться протягом двох тижнів від дати подання. Інтерньюз може зв’язатись з організаціями у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої заявки.

Кінцевий термін для подання заявок – ПОНЕДІЛОК, 12 ЖОВТНЯ 2009 РОКУ.
 

Контакти
Ірина Нєгрєєва
Інтерньюз Нетворк, ”У-Медіа”
inegreyeva@internews.org
(044) 458-44-39
458-33-41
(050) 574-15-51
http://internews.org/
Skype: Compromiser
 
Джерело: http://gurt.org.ua/news/grants/4200/

Категорія: Гранти, фінансування | Переглядів: 864 | Додав: dipcorpus | Рейтинг: 0.0/0