Головна » 2009 » Листопад » 25 » VІ регіональний науково-практичний семінар з маркетингу „Бренд і його роль в реалізаціј стратегії маркетингу”
15:42
VІ регіональний науково-практичний семінар з маркетингу „Бренд і його роль в реалізаціј стратегії маркетингу”
9 грудня 2009 року Кафедра Економіки та маркетингу (факультет Менеджменту та маркетингу) Харківського національного економічного університету проводитиме VІ регіональний науково-практичний семінар з маркетингу „Бренд і його роль в реалізаціј стратегіј маркетингу”
Метою семінару є дослідження теоретичних і практичних засад бренд-менеджменту, як передумови ефективного просування товарів.
Участники: провідні викладачі з кафедр факультету Менеджменту та маркетингу Харківського національного економічного університету, фахівці-практики у сфері бренд-менеджмента. Також, підчас роботи семінару планується представити на розгляд доповіді студентів провідних ВУЗів Украјни, а також студентів Харківського національного економічного університету.

Можлива участь у якості вільних слухачів протягом проведення семінару.

Організатори семінару: факультет Менеджменту та маркетингу, кафедра "Економіки і маркетингу”.
Питання, які будуть обговорюватись під час семінару:
· Основи бренд-менеджменту;
· Життєвий цикл бренду;
· Теоретичні та практичні засади формування бренду і розробка бренд-стратегіј;
· Специфіка та практика функціонування брендів у різних галузях економіки;

Заявки надсилати до 03 грудня 2009 року електронною поштою :
brandseminar@mail.ru, або поштою на адресу
61001 м. Харків, пр. Леніна 9а, Харківський національний економічний університет, кафедра Економіки і маркетингу, к.312, конт. тел. (057) 702-02-65 (кафедра)

Джерело: kolo-initiative@googlegroups.com
Категорія: Конференції, семінари, тренінги | Переглядів: 479 | Додав: dipcorpus | Рейтинг: 0.0/0